عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity
عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Valerie بهترینها گذرگاه رویای عشق وبلاگ آموزشی خانه مدیریت طراحی وب سایت در اردبیل - طراحی وب سایت ارزون قیمت Chris دانلود آهنگ خارجی کتاب خانه سیار روستایی مرکز نی ریز نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی